tabung ho ho :)

Saturday, November 27, 2010

risau.

hmm.. risau. takot. gementar. semua ada.
sedangkan nak masuk dewan exam pun xda la segementar macam nie.
semuanya sebab saya perlu selesaikan sesuatu yang penting besok.aduh...
i'm keep on thinking..
about something.

seorang kawan pesan cakap, kalu kita rasa mcm nie, cari seseorang yang kita rasa selesa untuk berkongsi.
jujurnya, saya juga punya seseorang yang saya rasa selesa. setidak-tidaknya dia boleh melantun kata-kata semangat. & dengan izin Allah, saya tahu saya mampu tersenyum walau dengan sebaris ayat darinya. 
tapi.. tapi..
seseorang yang saya rasa selesa tu tak mungkin sanggup menadah telinga mendengar apa yang bakal saya katakan. apatah lagi nak memberi kata-kata semangat buat saya.

huh.


masa terus bergerak. masa terus berganjak.

dan saya juga harus bergerak, tak boleh di takuk lama lagi..

saya tanamkan azam, saya cekalkan hati. semoga saya mampu berdiri lagi. bangkit dari kegelapan ini.

No comments:

Post a Comment

nuff