tabung ho ho :)

Sunday, November 21, 2010

semperna besok nak peksa.

-Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang-

dengan ingatan tulus ikhlas, saya siti nur lala nak mintak angpau maap andai ada seayat dua bibir saya yang comel menuturkan kata-kata yang menyinggung hati, perasaan , jantung, limpa, & yang seangkatan dengannya.
maafkan saya.. 

semperna besok nak peksa, hari nie saya membesarkan perut dengan jayanya. makan ulang berkali-kali tanpa rasa besalah. konon, kalu tamakan tak buleh study. kata kuncinya- hidup tanpa diet- bak kata kak xora. -_-"

semperna besok nak peksa, pagi-pagi satg nak gigih cari nota. T__T.

semperna besok nak peksa, hari nie saya niat nak tido awal dari biasa. 

semperna besok nak peksa, hari nie saya nak carik kotak pensel  pen saya. :)

semperna besok nak peksa, hari nie saya baru tegedik  terdetik unk carik kad matrik saya. slip peksa pun tak print lagi. :)

ok. sudah, sudah. dah pukul 3.
mari membuat tahik mata. T__T


No comments:

Post a Comment

nuff